wtorek, 26 stycznia 2021

Od 0 do 1 BTC #1




 Witaj, 

    Od jakiegoś czasu myślałem nad założeniem własnego bloga żeby spisywać swoje wyniki giełdowe oraz dzielić się z innymi tym co siedzi mi w głowie, aż w końcu nadszedł ten moment. Chce poprowadzić serię w której będę relacjonować jak idzie mi bogacenie się na kryptowalutach, jeśli w ogóle uda mi się choć trochę wyjść na tym na plus. 

    Seria będzie aktualizowana raz w tygodniu, przynajmniej będę starał się to tak prowadzić. Mój początkowy budżet to 220zł - 0.00183585 BTC. Zobaczymy jak daleko uda mi się zajść poprzez ciągły obrót na giełdzie. Ułatwieniem w mojej drodze będzie waluta Steam, która dostarcza mi dziennie około 18 centów oraz zyski z afiliacji. Aktualnie z mojego polecenia na giełdzie zarejerstrowały się 2 osoby generując  21 satoshi zysku. Jeśli chcesz mi pomoc w mojej drodze do bitcoina, zarejerstruj się na giełdzie Binance z której korzystam. 

    Tyle słowem wstępu. Kolejny post będzie dłuższy i bardziej rozbudowany gdy zacznę wykonywać swoje pierwsze transakcje. Jeśli masz jakieś pytania odnośnie świata walut cyfrowych został śmiało komentarz, spróbuję pomoc ;) 

Trzymaj się!


Najlepsza giełda kryptowalut BINANCE 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz